Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Välkomna alla svenska Z-användare!
OESF Forums > Everything Else > Regional User Groups > Europe User Groups > Sweden
Ezekiel
Jag vet att jag har sett en annan svensk på forumet... frågan är om vi är fler? Kan det finnas lurkare på forumet som bara väntar på att få sitt eget hem här, i svenska ZUG:en? Vem vet, kanske ingen annan nånsin kommer läsa det här...
zautrix
Hej Ezekiel!

Jag bor inte i sverige, men jag är ofta i sverige, i Värmland och Västmanland!
Min syster bor där.
Varifraan kommer du?

Hoppas vi är fler här!

z.

P.S:
När är första svenka ZUG meeting? Och var? ;-)
Ezekiel
Jag bor i Vänersborg, västergötland.

Och ZUG-möte? Nja, då vill vi nog ha en 10 pers iaf. Fast vi skulle ju alltid kunna träffas på t ex Dreamhack (vinter) och skryta för alla linuxnördar om våra ashäftiga Zaurus. Hellst med wifi-kort naturligtvis.

Var bor du då om du är ofta i sverige? Norge? smile.gif
Prefect47
Jag kan väl inte vara den enda skåningen med en Z? Har tom för mig att jag såg någon sitta på en buss i Lund med en 760/860... =)
Ezekiel
Dom har helt enkelt inte hittat hit än... vi måste ut och missionera! biggrin.gif
j0m
QUOTE(Ezekiel @ Jul 19 2004, 02:26 PM)
Dom har helt enkelt inte hittat hit än... vi måste ut och missionera! biggrin.gif

Nu har i alla fall jag hittat hit (från Stockholm dock....)
ato
Pja, och ävenledes denne stockholmare har så småningom hittat hit. Är det någon aktivitet här alls? Var ett tag sedan de tidigare postningarna i tråden smile.gif
NovaLand
Stockholm här! Fick min C3100 för ett par dagar sedan och gillar den skarpt. Jag var tidigare ute efter att skaffa en Sony UX50 (Som har slutat tillverkas i USA/Europa?) men så vart det den här istället som troligen e en miljoooooon gånger bättre =)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2015 Invision Power Services, Inc.