Bart,
Ik heb afgelopen september een adaptor besteld bij TriSoft (
www.trisoft.de). Dit is de officiële Sharp EA-70S, kosten destijds 42.67 EUR excl 16% (duitse) BTW. Daarbij kwam 8.62 EUR verzendkosten, allerzinds redelijk lijkt me. Met creditcard (online) betaald, zonder extra kosten.
TriSoft is een gerenomeerd Zaurus leverancier in europa, ze leveren goede support, reageren snel op mail met vragen, leveren snel en zijn ook regelmatig op forums als deze te vinden.
Overigens, de Engelstalige handleiding die ze online hebben staan is een aanrader, mn het gedeelte over de Service menus.
Bij bestelling binnen de EU betaal je geen importheffingen, leve het vrije verkeer van handelen!
Één tip, gebruik
geen universele adaptor, zo'n ding (Hapé in mijn geval) heeft er bij mij voor gezorgd dat de componenten gebruikt voor opladen van de batterij zijn gefrituurd.
Oh ja, ik heb m'n SL-C750 bij Conics.net gekocht, ook goede support en dito prijs. Wel importheffing overigens, is even slikken misschien, maar dat vergeet je snel als je 't apparaat eenmaal in handen hebt
Betaald via Moneybookers ipv Paypal. Werkt mooi, je boekt geld over op een nederlandse (postbank)rekening, en kan daarmee in iedere gewenste valuta geld overboeken.
Je Zaurus Nederlandstalig maken... tja, is vast en zeker mogelijk, maar begin eens met installatie van een Engelstalige ROM zou ik zeggen, kun je altijd nog kijken of je het de moeite van het proberen waard vindt.
Succes!