Author Topic: eenzaam maar toch niet alleen ???  (Read 94228 times)

bustersnyvel

• Newbie
  • *
    • View Profile
    • http://
eenzaam maar toch niet alleen ???
« Reply #45 on: April 27, 2005, 09:07:56 am »
Ik zit in Oud-west, bij de kinkerstraat.

Als ik een beetje hersteld ben van 'm hersenschudding lijkt het me geinig om eens ergens te ontmoeten

Ik heb een tun.o, hij laadt met insmod, maar vpnc werkt nog niet. Ik ga er nog even mee klooien om te kijken of het aan de tun.o of aan vpnc ligt.

Cool! Kan je 'm opsturen of hier attachen ofzo? Dan kan ik je evt. helpen met testen. Hoe heb je 'm gecompileerd gekregen?

djacco

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #46 on: August 19, 2005, 04:04:09 pm »
Helemaal vers op de Linux planeet ben ik nog zoekende ....
1) hoe krijg ik de agenda van kopi draaiend op de cacko rom
2) heeft er iemand goede tips om mijn c860 te synchroniseren met outlook op xp?? Ik heb een tweedehand op de kopgetikt en zoek de juiste software (ZUG desktop link is dood:-( Mijn usb link werkt reeds
3) ook zoek ik een adapter om van mijn spannings wisselaar (220 naar 100 volt) af te zijn waar moet ik op letten ??

djacco

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #47 on: August 22, 2005, 08:01:25 am »
punt 2 is al geregeld :-)
is er verder niemand actief op dit forum??
(misschien toch eenzaam en alleen ....)

krautsjo

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #48 on: August 22, 2005, 09:37:41 am »
Het wordt misschien wel tijd om het forum wat leven in te blazen ,maar ik denk dat het wel lastig zal met die anderhalve paardekop die in Nederland een zaurus heeft .
Wat betreft die adapter is het misschien zinvol om eens te gaan kijken op trisoft ,de duitse website die een heleboel zaurus accesoires op voorraad heeft .

djacco

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #49 on: August 23, 2005, 05:01:10 pm »
Het wordt misschien wel tijd om het forum wat leven in te blazen ,maar ik denk dat het wel lastig zal met die anderhalve paardekop die in Nederland een zaurus heeft .
Wat betreft die adapter is het misschien zinvol om eens te gaan kijken op trisoft ,de duitse website die een heleboel zaurus accesoires op voorraad heeft .
[div align=\"right\"][a href=\"index.php?act=findpost&pid=92838\"][{POST_SNAPBACK}][/a][/div]

dank voor de tip ... ik ga misschien wel een usb lader in elkaar draaien ... en ik zal dit forum blijven bezoeken :-) later ...
« Last Edit: August 23, 2005, 05:04:28 pm by djacco »

djacco

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #50 on: September 09, 2005, 08:38:34 am »
Een usb lader maken was een makkie :-) nu nog mijn microdrive (ST1) aan de praat krijgen .... Wie heeft er ervaring met partities op microdrives waarvan de bootblocks beschermd zijn?? (ik heb een muvo2 mp3 speler uitelkaar gehaald en wil de drive gebruiken maar ja seagate was wel zo slim om dit zo moeilijk mogelijk te maken ...)

bustersnyvel

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #51 on: September 09, 2005, 09:12:49 am »
Zolang je bestanden kan opslaan ben je blij, toch? Als je een ander filesystem wil, kan je een loopback filesystem maken. Dan ben je iets aan ruimte kwijt, maar dat lijkt me niet zo'n ramp.

djacco

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #52 on: September 17, 2005, 07:28:54 am »
Zolang je bestanden kan opslaan ben je blij, toch? Als je een ander filesystem wil, kan je een loopback filesystem maken. Dan ben je iets aan ruimte kwijt, maar dat lijkt me niet zo'n ramp.
[div align=\"right\"][a href=\"index.php?act=findpost&pid=95198\"][{POST_SNAPBACK}][/a][/div]

Dan moet mijn zaurus wel eerst de ST1 microdrive uit mijn muvo2 mp3 speler herkennen... tenminste hij ziet hem wel maar in de file browser en met fdisk kom ik nog nergens ...ik weet helaas net te weinig van linux en van hardware om de firmware van de disk te kraken ... hij start op maar valt na een paar seconden uit ... ik denk dat seagate de eerste blocks op de schijf heeft bewerkt ... Nog suggesties ?